[python] mod_python postupne zobrazeni stranky...

David Michal dmichal na altien.com
Středa Leden 14 17:17:40 CET 2009

To by imho melo jit.
Pro kazdej novej soubor otevrit nove okno.
Rychlost stahovani bych asi spise reguloval mimo aplikaci.
Napr. Po kliku na stazeni souboru vytvorit nove pripojeni na ftp server.
S parametrem rychlosti(parameter samozrejme predavat interne ne z web aplikace, napr. Podle profilu uzivatele). Nu a pak uz jen mit vlastni ftp server, ktery takovy parameter dokaze vzit v potaz.
Podobny FTP server by urcite sel napsat taktez v python. :)