[python] mod_python postupne zobrazeni stranky...

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Středa Leden 14 17:53:20 CET 2009

Já osobně jsem to vyřešil tak, že mám skript, o který když si uživatel
zažádá, tak nastaví odchozí HTTP hlavičky, otevře komunikaci se SQL
serverem a pak soubor postupně odesílá, přičemž omezení rychlosti je
řešeno vložením time.sleep() mezi odeslání jednotlivých částí.

Koumes21