[python] Učimse

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Úterý Leden 27 11:43:28 CET 2009

BoneFlute wrote:

> Sorry, ale ty jsi neřekl nic užitečného.
> Co třeba uvést věci na pravou míru, když máš výhrady? Takhle je to jak
> štěkání malého psa.
Upozornění na to, aby původní tazatel nehledal smysl v citovaném výroku
mu může ušetřit bolení hlavy.

Následující prosby o kultivovanější projev se snaží pomoci úrovni
kultury v této konferenci. Podle soukromé reakce pisatele nikoli
nepodobné vyskočení čertíka z krabičky nahlížím, že některé lidi nestačí
slušně poprosit a asi to nebude mít efekt.

Poslední je informace o tom, že nikoli vše, co je barevně dokumentováno,
musí být dokonale vyvedená pravda. A tedy jemné upozornění na to, že
čtenáři by při studiu měli používat více zdrojů.

O tom, co je to přesně n-tice, tu proběhla diskuse a další odkazy.
Nepovažuji za nutné zdržovat ještě s tím, že bych to vysvětlovat počtvrté.

Stále nic užitečného? Pokud ne, pak můj příspěvek nebyl určen vám.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz