[python] Učimse

BoneFlute boneflute na taco-beru.name
Úterý Leden 27 14:12:30 CET 2009

Vlada Macek napsal(a):

> Upozornění na to, aby původní tazatel nehledal smysl v citovaném výroku
> mu může ušetřit bolení hlavy.
To je jistě chválihodné. Ale jako by jsi řekl: "samá voda". IMHO mnohem
lepší by bylo:
"Tohle jsou nesmysly. ntice je seznam objektů. Už tu to bylo řešeno na
[link].

> Následující prosby o kultivovanější projev se snaží pomoci úrovni
> kultury v této konferenci. Podle soukromé reakce pisatele nikoli
> nepodobné vyskočení čertíka z krabičky nahlížím, že některé lidi nestačí
> slušně poprosit a asi to nebude mít efekt.
Interpunkce je jistě fajn.
Ale pokud někoho obviňuješ, že píše nepřesnosti a mate, bylo by tak
nějak čestné své obvinění podložit. Čím mate. A jaké nepřesnosti.

> Poslední je informace o tom, že nikoli vše, co je barevně dokumentováno,
> musí být dokonale vyvedená pravda. A tedy jemné upozornění na to, že
> čtenáři by při studiu měli používat více zdrojů.
Pokud by to mělo být to s tím odkazem na sallyx, tak mě to přijde jako
čistokrevná manažerština. Možná ještě s toho pochopím tvrzení, že
pisatel je blbec. Ale určitě ne, toto.

> O tom, co je to přesně n-tice, tu proběhla diskuse a další odkazy.
> Nepovažuji za nutné zdržovat ještě s tím, že bych to vysvětlovat počtvrté.
Tak dej odkaz na tu diskusi. Představ si, že někdo nešťastnou náhodou
narazí při hledání na tvůj příspěvek. Nikam ho nezavede. Samá vata.
(Já tu teď alespoň flamuju o úrovni psaní příspěvků ;-))

> Stále nic užitečného? Pokud ne, pak můj příspěvek nebyl určen vám.
To doufám :-)

--
BF