[python] prosba o radu

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Březen 6 11:30:37 CET 2009

Ja taky nechci byt hruby, ale...
a) pises jako prase. Obavam se, ze to co jsi napsal asi tezko omluvis
nejakou nemoci (jestli se pletu tak se omlouvam)
b) nejprve si neco o Pythonu (nebo jinem jazyku) neco precti
c) jsi si jisty, ze programovani je opravdu to co chces delat ?

Tomas