[python] prosba o radu

Budulinek budulinek.22 na gmail.com
Pátek Březen 6 18:54:42 CET 2009

Moc děkuji za radu, Vaše odpověď mi velmi pomohla a omlouvám se, že jsem byl
přijat do konference Python a že jsem vyrušil Vás - jako velmi cennou a
váženou osobu - zatím na mé tupé a plebejské na této konferenci vždy
odpověděli na danou otázku - omlouvám se všem v konferenci Python, že si
takto vyřizuji asi otázku, která se sem nehodí, ale já jsem to nezačal,
všem,kterých se to týká se omlouvám a děkuji za pochopení...icq 257-629-262