[python] DistribuceMehoProgramu

rajcze rajcze na gmail.com
Pátek Květen 8 20:45:23 CEST 2009

Ahoj,
mohl bys prosim na tohle tema trochu elaborovat?
Ja se na to (zbezne) koukal, a prijde mi ze to neni uplne to co by
chtel - prijde mi ze pokud chces pouzivat Cython, musis s tim docela
dost pocitat uz kdyz pises kod v Pythonu, coz treba u py2exe neni az
tak nutne.
Na to zbezne projiti jsem tam taky nikde nevidel, ze by to umelo
vyrabet binarky - pusobi to na me spis dojmem, ze to je nastroj na
"generovani Cckovych knihoven pro Python ze zdrojaku v Pythonu" nez ze
by to melo umet generovat na pythonu "nezavisly" kod ( A ano, vim ze
py2exe samozrejme bali do exace interpret pythonu.).
Ty to pouzivas pro vytvareni standalone programu? Muzes hodit nejaky
prikladek? Docela by me to zajimalo, protoze ted v pythonu delam
bakalarku, ktera by urcite misty rychlost Ccka vyuzila, ale nechce se
mi to v Ccku kodit, vzhledem k tomu, ze to stejne je spis takovej
"proof of concept".

Diky

joza