[python] DistribuceMehoProgramu

Martin B. spooky.ln na tbs-software.com
Pátek Květen 8 21:23:25 CEST 2009

V Fri, 8 May 2009 20:45:23 +0200
rajcze <rajcze na gmail.com> napsáno:

> Ahoj,
> mohl bys prosim na tohle tema trochu elaborovat?
> Ja se na to (zbezne) koukal, a prijde mi ze to neni uplne to co by
> chtel - prijde mi ze pokud chces pouzivat Cython, musis s tim docela
> dost pocitat uz kdyz pises kod v Pythonu, coz treba u py2exe neni az
> tak nutne.
> Na to zbezne projiti jsem tam taky nikde nevidel, ze by to umelo
> vyrabet binarky - pusobi to na me spis dojmem, ze to je nastroj na
> "generovani Cckovych knihoven pro Python ze zdrojaku v Pythonu" nez ze
> [...]
standalone binarku to samozrejme nevyrobi, to je asi nejvetsi
nevyhoda.opravdu je to na tvorbu modulu k pythonu, takze je potreba mit
python nainstalovan. zapomnel jsem ze na win standartne python
nainstalovan neni :P

jinak samozrejme v cistem ccku nic programovat nemusis pokud nechces
neco urychlit ale cython zchroustne i cisty python kod z ktereho tu
knihovnu at uz .dll nebo .so vytvori.

nedoslo mi ze autor bude chtit spoustet aplikaci i tam kde standartne
neni python nainstalovan, spis jsem myslel ze chce utajit kod :) na coz
by ale stacilo distribuovat jen .pyo modul. tady by pak zalezelo ale
zase na verzi nainstalovaneho pythonu.

takze jestli standalone binarku doporucuji cx_freeze.

jinak o Cythonu se dozvis nejvic na jejich mailing listu. ja ho objevil
tak pred tremi tydny takze podrobne info ti moc nepodam ,ale sleduju to
dal protoze se to docela hejbe.