[python] DistribuceMehoProgramu

Petr Hlávka petrhlavka na gmail.com
Sobota Květen 9 09:26:58 CEST 2009

2009/5/8 Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>:
> NO...
> Potřeboval bych vědět jak to má py2exe s tkinterem nebo jiným GUI. Jakou
> verzi Pythona to podporuje. A zda zkompilovaná aplikace může spouštět
> externí .py skripty....
> Jinak děkuju za rady.

Dobrý den,

používám py2exe s wxPython GUI bez sebemenších problémů. Na verzi
pythonu v 2.x řadě je to nezávislé (Python3 jsem ještě nezkoušel).
Funguje to v zásadě tak, že zabalí python interpretr a příslušné
moduly do samorozbalovacího archivu. Spouštění externích .py souborů
by zřejmě šlo také dosahnout (ale můžou Vám chybět moduly, co py2exe
automaticky nezabalí, lze je ale konfigurovat).

Dalším řešením by mohlo být distribuovat Vaši aplikaci s python
interpretrem - vezmete python.exe, par dll a lib adresař (může být v
zipu), přidáte k tomu svoje .py(c) soubory a .bat který to cele spustí
( = téměř to samé co dělá py2exe ale ručně).

  S pozdravem Petr Hlávka.