[python] Google Trends - python

Pavel Kosina geon na post.cz
Pondělí Květen 11 13:59:03 CEST 2009

Ne, není to jedno. Statisticky i trendy jsou důležité. Jako vodítko,
jako obecný přehled, jako povzbuzení, jako i jinak.

V Česku bych řekl, že "python" se hledá jen ve dvou významem:
programovací jazyk a Monty Python. Ostatní, včetně hadologů, je asi zde
zanedbatelně málo. Poměr (v tomto pořadí) odhaduji na 70:30.

Stále mne ale ta statistika mate, nechce se mi jí uvěřit. Že by fakt z
těch lidí na celém světě, které hledají "python" je nejvíc z ČR? Nevím,
nevím. Jestli tam nebude nějaká chyba (např. že někdo z Česka získal
nějakou IP adresu firmy z USA, která mohutně programovala v Pythonu),
nebo tyto statistky chybně interpretujeme my. Protože jinak, pokud by to
byla pravda, tak je to absolutní bomba! Nemyslíte? ;-)

--
geon
Pavel Kosina