[python] Google Trends - python

Pavel Kosina geon na post.cz
Pondělí Květen 11 14:04:45 CEST 2009

Taky nee. Zkus si prolézt na wiki od python.org. dokumentaci v jazycích
jako Francooiuština, japonština, němčina, bulharština, a co já vím ještě
a zjistíš, že jsme také, v jistém slova smyslu, "dokumentační velmoc".
Vím, určitě tam nejsou všechny překlady od všech, ale stejně, určitou
vypovídací hodnotu to má.

Jo a neptej se, kde to přesně je, to už nevím, jen si pamatuji, jak mně
to asi před rokem udivilo ;-)

--
geon
Pavel Kosina