[python] Google Trends - python

Dan Pressl nu.frix na gmail.com
Úterý Květen 12 08:32:49 CEST 2009

Ja sem se treba o py.cz dozvedel az rok pred maturitou. A moje prvni
ucebnice (ci co to bylo) o Pythonu byla nejaka splacanina slovensky
ucebnice a anglickych prikladu a tyhle materialy mely na sobe pro mne
pamatnou vetu: "Čo je to ten Pythón?" :)

A z maturantu na moji bejvaly stredni skole o py.cz nevedel vubec
nikdo ... cili bych se tomu moc nedivil ...

--
^nu.friX
aka Dan Pressl