[python] Google Trends - python

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Květen 12 10:35:06 CEST 2009

Asi dnešní středoškoláci více než google
http://www.google.cz/search?hl=cs&q=python&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=&aq=f&oq=
používají facebook ;-) Myslím to trochu s nadsázkou, ale současní
středoškoláci řekněte: založíme skupinu na facebooku? Myslíte, že by to
u středoškoláků zabralo, aby se o py.cz dozvěděli dříve než pozdě?

--
geon
Pavel Kosina