[python] Trable s asociací

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Květen 28 23:23:07 CEST 2009

Dobrý večer pythonýři,

mám k vám prosbu o radu.

Nainstaloval jsem si Python26 a k němu WX python 28.10.1.

Po instalaci jsem přistoupil v Total Commanderu k asociaci.

Zvolil jsem příponu .py a asociace jako taková zněla:
"C:\Python26\python.exe" -i "%1" %*

Avšak velké bylo zklamání, když opětovném otevření asociace s jsem zjistil,
že k této cestě se na začátek přidalo slovo: py file a před uvozovky se
umístil znak - ( a na konec se umístil znak - ).

Nepomohlo odmazání přebytečných znaků, ty znaky se tam pokaždé vrátily.

V čem je problém? Chci, aby okno pythonu bylo otevřené a proto ta asociace.

Mohli byste mi prosím poradit?

Jarek