[python] Trable s asociací

Pavel Kosina geon na post.cz
Pátek Květen 29 16:38:44 CEST 2009

Jarku, doporučuji bud totální přeinstalaci, což bude asi v tvém případě
nejlepší. A pak to zkusit znovu.

Nebo musíš přesně, krok po kroku, klik po kliku, popsat co přesně děláš.
Abych si to já zde mohl nasimulovat a zjistit, kde děláš chybu.

A pokud používáš Visty tak ti nebudu stejně pomoci vůbec, neb tam je vše
jinak a hůře ;-)

Jinak obvykle nebývá důvod měnit asociaci na úrovni celého systému,
spíše se to dělá jen v tom programu, ve kterém píšeš programy. V tvém
případě si to udělat v PSPadu, aby když máčkneš F9, aby se ti spustil
"python. exe -i ...." a spustí se ti tak aktuálně editovaný program.

Ahoj

--
geon
Pavel Kosina