[python] Trable s asociací

Pavel Kosina geon na post.cz
Sobota Květen 30 05:59:22 CEST 2009

Aha, takže to děláš špatně: Jakmile zjistíš, že jsi na
("C:\Python26\python.exe"%1"%*), tak se nesmíš snažit odstranovat
závorky a dopisovat tam "-i", ale musíš kliknout na tlačítko Upravit
typ. (píši kliknout, ale ty asi musíš nějak doskákat tabulátorem na to
tlačítko, nebo jak to děláš, to už si musíš udělat podle sebe, jak to
tam máš ty). Takže klikneš na Upravit typ. Potom v poli Otevřít upravíš
cestu, na to "C:\Python26\python.exe" -i "%1" %* a dáš uplně dole OK a
pak ještě jednou OK (na tom předchozím okně).

Pak by to mělo jet.

Ahoj
P.

P.S. V tom okně, kde toto nastavuješ, je pod polem Otevřít ještě jedno
pole, kde se dají nadefinovat akce k souboru, které se objeví po
stisknutí pravého tlačítka myši. Standardně tam bývá "Edit with IDLE"
(že se ti soubor otevře k editaci v IDLE). Já osobně si tam přidávám,
ještě "Spustit v Python 25", abych měl jednodušší spuštění v Python 25,
a další ...