[python] Trable s asociací

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Květen 29 22:56:13 CEST 2009

Ahoj Pavle,

Visty nemám, Mám XPéčka.

Pokud jde o asociaci, tak stisknu písmeno P a potom jej tisknu tak dlouho,
dokud se neozve slabika py.

Potom jedním stiskem tabulátoru přejdu na cestu k Pythonu a když zjistím, že
tam je pouze: ("C:\Python26\python.exe"%1"%*), tak se snažím nejen ty
závorky odstranit, ale snažím se vložit i pomlčku a písmeno i tam, kam
patří. Ale výsledek je tragický! Místo, aby se zobrazila správná cesta, tak
se zobrazí: py file a to, co jsem psal na začátku.

Nevím, kde dělám chybu. To by chtělo vidět. Ale nevím, jak zaonačit, abys
viděl, co provádím na počítači.

K asociaci používám Total Commander a přiznám se, že jsem nepoužil Pspad,
ale poznámkový blok.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Friday, May 29, 2009 4:38 PM
Subject: Re: [python] Trable s asociací

Jarku, doporučuji bud totální přeinstalaci, což bude asi v tvém případě
nejlepší. A pak to zkusit znovu.

Nebo musíš přesně, krok po kroku, klik po kliku, popsat co přesně děláš.
Abych si to já zde mohl nasimulovat a zjistit, kde děláš chybu.

A pokud používáš Visty tak ti nebudu stejně pomoci vůbec, neb tam je vše
jinak a hůře ;-)

Jinak obvykle nebývá důvod měnit asociaci na úrovni celého systému,
spíše se to dělá jen v tom programu, ve kterém píšeš programy. V tvém
případě si to udělat v PSPadu, aby když máčkneš F9, aby se ti spustil
"python. exe -i ...." a spustí se ti tak aktuálně editovaný program.

Ahoj

--
geon
Pavel Kosina