[python] zvláštní věc

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Sobota Květen 30 12:41:34 CEST 2009

Zdravím,

dnes dopoledne jsem si přeinstaloval Python 26 a Wx python a když jsem
vstoupil do Total Commandera a zvolil jsem program, který jsem chtěl
asociovat - (tím programem je program zvaný S.py), tak se stalo tohle. když
jsem jej chtěl asociovat, tak mi bylo řečeno: "py". Chtěl jsem upravit typ a
proto jsem hledal python, ale nenašel jsem ho. Když jsem otevřel ten
slovník, tak to chtělo otevřít v programu. Nabídnut mi byl Python, tak jsem
jej potvrdil enterem. Začal se vytvářet jakýsi script a pak už se otevřelo
okno se slovíčky ve slovníku. Dokonce jej mohu bezpečně ukončit zkratkou -
Alt+F4 a znovu jej mohu otevřít.

Jenom je zvláštní, že se v Total Commanderu nezobrazuje cesta k pythonu.
Zobrazí se PSPad a mnoho jiných, ale python nikoli. To je zvláštní.

Rád bych vám poslal obrázek v programu Malování, ale nevím, jak to mohu
udělat.

Jarek