[python] zvláštní věc

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Sobota Květen 30 22:46:56 CEST 2009

obrazek posles tak ze stisknes klavesu print screen, a v malovani soubor =>
vlozit vysledek uloz jako png (kvuli velikosti)

Duvodem proc python nebyl v seznamu bude zrejme fakt ze neni zanesen v
registrech jako nainstalovany. Ovsem pokud aspon jednou das program pomoci
pythonu otevrit "rucne" (pres zvolit program) tak priste tam uz bude.

O.