[python] Program vlastni env

Skarka pEtR p.skarka na centrum.cz
Úterý Září 22 20:47:32 CEST 2009

Děkuji za všechny rady. Radši ještě upřesním, aby jsme zjistili jestli
existuje vůbec elegantní řešení. Instaluji TRAC ale v systému je
python2.3 a s tím jsou potíže, proto chci nainstalovat novější python,
který by obsluhoval pouze můj TRAC. TRAC je jakási wiki napsaná  v
pythonu a interpretována apachem pomocí mod_python. Což mi nestačí
přepsat pouze jeden shebang protože se to spouští podle potřeby. Na
systému musí zůstat 2.3 jako výchozí.

Za veškeré nápady jsem velice vděčen.

Petr Skarka