[python] Program vlastni env

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Úterý Září 22 22:51:58 CEST 2009

> Děkuji za všechny rady. Radši ještě upřesním, aby jsme zjistili jestli
> existuje vůbec elegantní řešení. Instaluji TRAC ale v systému je python2.3 a
> s tím jsou potíže, proto chci nainstalovat novější python, který by
> obsluhoval pouze můj TRAC. TRAC je jakási wiki napsaná  v pythonu a
> interpretována apachem pomocí mod_python. Což mi nestačí přepsat pouze jeden
> shebang protože se to spouští podle potřeby. Na systému musí zůstat 2.3 jako
> výchozí.

Pokud na CentOS muzes nainstalovat novejsi Python tak, aby nebyl
defaultni (znam Debian, ne RHEL/CentOS), tak pak zalezi na tom, jak
spoustis Trac.

  Ja osobne ho mam spusteny pres mod_wsgi, funguje to skvele. Tomu se
da pri kompilaci specifikovat, ktery konkretni interpreter Pythonu ma
pouzit, viz http://code.google.com/p/modwsgi/wiki/QuickInstallationGuide
(hledej with-python).

  Pokud pouzijes mod_python, bude to asi obdobne, pri spusteni
standalone Tracu jde samozrejme o to, ktery Python je v ceste pro Trac
a zna ho (nejspis v site-packages).

  Jirka