[python] "list comprehension" -- prozatimni zaver

Jan Jakubuv cbboy na matfyz.cz
Pátek Duben 2 14:33:24 CEST 2010

On Thu, Mar 25, 2010 at 11:38:15PM +0000, Přikryl Petr wrote:
> Jan Bednařík napsal (rozlámal jsem a doplnil číslování kvůli odkazům)

Kdyz sem na MFF chodil na prednasky tak se termin “list comprehension” v
Haskellu prekladal jako

    strucny seznam

Zajimave, ze diskuze o prekladu tohoto terminu se tady objevuje periodicky.
Ja sam jsem v teto konferenci v roce 2002 obhajoval vyse zmineny preklad.
Pozdeji jsem to vzdal ;-)

honza.

--
Heriot-Watt University is a Scottish charity
registered under charity number SC000278.