[python] Jak hostujete pythoní weby?

Adam Strauch cx na initd.cz
Úterý Duben 6 22:58:51 CEST 2010

Ahoj,

začal jsem provozovat pythoní hosting a chtěl bych u vás udělat takový
malý technologický průzkum. Momentálně mi všechny pythoní aplikace jedou
přes WSGI, je to rychlý, všechny weby mají své systémové uživatele a
šlape to opravdu dobře. Nicméně si nemyslím, že jiní vývojáři svoje
aplikace propojují s Apachem přes WSGI, takže se chci zeptat. Jakou
formu propojení s Apachem či jiným webovým serverem preferujete a jaké s
tím máte zkušenosti? Spíše jiné *GI nebo mod_python?

Jsou vaše aplikace schopné pracovat i s WSGI? U frameworků Django a
Cherrypy to není problém, ale jsou tu i další, se kterými nemám
zkušenosti. Myslím si, že by to mohl být limitující faktor mého
hostingu.

--
Adam