[python] Jak hostujete pythoní weby?

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Duben 7 07:21:49 CEST 2010

Dne 7.4.2010 0:14, Adam Štrauch napsal(a):

> Tak tohle vidím poprvé.

Tady něco o frameworku Webware: http://www.webwareforpython.org/
Tady něco málo o mod_webkit:
http://www.webwareforpython.org/WebKit/Docs/InstallGuide.html#mod-webkit
Nevím, jak je to dnes v porovnání s mod_wsgi a dalšími *GI, ale ve své
době byl mod_webkit rychlejší než mod_python i  FastCGI.
Existoval dokonce i modul pro mod_snake a ISAPI ;-)

Webware/WebKit sice nepatří k nejnovějším řešením, ale musím uznat, že
je to řešení odladěné a celkem stabilní (na rozdíl od některých dnešních
"dynamických" frameworků :-( ).

Tomas