[python] Jak hostujete pythoní weby?

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Duben 7 08:43:17 CEST 2010

On 6.4.2010 22:58, Adam Strauch wrote:
> Jakou formu propojení s Apachem či jiným webovým serverem preferujete
> a jaké s tím máte zkušenosti? Spíše jiné *GI nebo mod_python?

Ted uz vlastne jedu jen Django. V tymu, ktery na jednom serveru
poskytuje svou vlastni SaaS v nekolika oddelenych instancich, pouzivame
zhusta doporucovanou konfiguraci: velmi rychly nginx jako frontendovy
podavac statickych souboru; URL s dynamickym obsahem se preroutuji na
backendovy Apache na jinem lokalnim portu. Ten ma pomoci mod_wsgi
pripravene aplikace a zde se ridi veci jako pocet threadu, timeouty pro
restrarty apod.

Jeste mam jeden zcela odlisny setup, a to kdyz jsem do kioskovych
pocitacu nechtel kvuli minimalizaci poustet dalsi server. Vzal jsem z
CherryPy vicevlaknovy HTTP server wsgiserver.py, upravil pro nej
MediaHandler (pro staticke soubory) a BlockIterator (velke soubory
inkrementalne) a spoustim ho pres vlastni Django management command.
Jsem s tim velmi spokojeny; kompaktni, vse v jednom.

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164