[python] OT: preklad "sanity check"

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 13:25:33 CEST 2010

http://www.merriam-webster.com/dictionary/sanity

the quality or state of being sane;
especially : soundness or health of mind

No a ti co píšou o korektnosti by se měli mrknout do slovníku :-P
Ne že by se dalo vždy všechno překládat doslova,
ale tento případ se mi zdá přesný a výstižný.

David Rohleder (čtvrtek 08 Duben 2010 13:05:59):