[python] html do pdf

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Duben 20 21:12:11 CEST 2010

Ahoj,

ja toto riesim cez linuxovu utilitu htmldoc .

azur

-----Pôvodná správa-----
Od: Ondrej Beranek [rainbof na gmail.com]
Komu: Konference PyCZ
Predmet: [python] html do pdf

ahoj,

zpracovavam pythonem 2.5 nejaka data ktera dostavam bohuzel v html. Potreboval bych to prevest do nebo do nejakeho obrazku je toho celkem dost na pocet. Vysledek nemusi byt presny jako v prohlizeci, (stranka je take velice jednoducha bez odkazu a stylu). Koukal jsem se po python scriptech ale nejak na nic nemohu narazit. Zkousel jsem se divat i po non-python scriptech a take nemohu na nic narazit. Resil jste uz nekdo neco takoveho ?

O.