[python] Python WSGI (začátečník)

Thomix thomixcz na gmail.com
Sobota Duben 24 16:01:47 CEST 2010

Zdravím,

už několik let programuju v php. Poslední dobou šilhám po python pro
web. Nainstaloval jsem si modul WSGI a zkusil si par tutoriálů. Ovšem
mám problém.

Např.:

def application(environ, start_response):
    status = '200 OK'
    output = 'hl'

    response_headers = [('Content-type', 'text/plain'),
                        ('Content-Length', str(len(output)))]
    start_response(status, response_headers)

    return [output]

Tomuto celkem rozumím ale nechapu jak v tom více programovat ??? Když
si napíšu print("neco"); napiše to chybu a dále se to semnou nebaví.

Viz.:

def application(environ, start_response):
    status = '200 OK'
    output = 'hl'
    print("neco");

    response_headers = [('Content-type', 'text/plain'),
                        ('Content-Length', str(len(output)))]
    start_response(status, response_headers)

    return [output]

Nějak nechápu v čem je problém. Mod_python nechci používat z důvodu
slabé odezvialesponň dle statistik co jsem četl na internetu. Mohl by
mě prosím někdo objasnit alespoň základ psaní ve WSGI ?

Děkuji :)