[python] co se stalo s Dive into python ?

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 16 08:47:26 CET 2010

Překlad jsem odevzdal asi v půlce července. Pokud vím, probíhá sazba,
 ale to už jde úplně mimo mě a netuším v jakém je to stavu ani jakou
 to bude mít podobu. Neznám ani temín vydání.

 Elektronická podoba bude zveřejněna nejspíš až po vydání papírové
 knihy. V podstatě se mi podařilo dosáhnout stejné formy, jako u originálu
 (HTML i PDF přes Prince). Tuto formu ale nepovažuji za vhodnou pro
 přímý tisk knihy.

Navrhuji zeptat se prostřednictvím http://knihy.nic.cz/ -- vpravo nahoře najdete:

    Pište pro edici
    Pokud máte připravené texty nebo se chystáte odbornou knihu napsat, a  chtěli byste na jejím vydání spolupracovat, obraťte se na nás na  e-mailové adrese kontakt na nic.cz; do předmětu zprávy uveďte heslo „knihy.nic.cz“.

Odkažte se, že reagujete na http://blog.nic.cz/2010/03/25/pomozte-nam-s-prekladem-knihy-dive-into-python-3/
a zeptejte se na termín.

Měj se fajn a přeju krásné svátky,
    Petr