[python] co se stalo s Dive into python ?

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Čtvrtek Prosinec 16 08:54:28 CET 2010

tuhle prvni stredu v mesici na "srazu pratel dynamickych jazyku" rikal
jeden z prichozich (ktery ma zrejme s temito veci v nic.cz neco
spolecneho), ze by kniha mela byt brzo vydana. ale bohuzel o terminu
take nic nevim. muzu se zkusit pozeptat..