[python] co se stalo s Dive into python ?

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 16 09:05:45 CET 2010

Byl to Jiří Znamenáček?

 > Od: "Jakub Vysoky"
 > Komu: Konference PyCZ
 > Datum: 16.12.2010 08:54
 > Předmět: Re: [python] co se stalo s Dive into python ?

 tuhle prvni stredu v mesici na "srazu pratel dynamickych jazyku" rikal
 jeden z prichozich (ktery ma zrejme s temito veci v nic.cz neco
 spolecneho), ze by kniha mela byt brzo vydana. ale bohuzel o terminu
 take nic nevim. muzu se zkusit pozeptat..

 Jakub Vysoky

 mob: +420 605 852 377
 jab: jakub.vysoky na gmail.com
 icq: 109248375