[python] xml.etree.ElementTree a parsovani souboru s namespace.

M.B. spooky.ln na tbs-software.com
Pondělí Prosinec 20 22:31:14 CET 2010

Zdravím,
Začal jsem z nudy přepisovat starší Gtk programy s pomoci GObject
Introspection. Jsem ale líný hledat neustále v XML souborech tak jsem
si chtěl napsat jednoduchý skript na vyparsování informací do nějakého
mě příjemnějšího formátu.Bohužel jsem XML soubory parsoval jen zřídka a
tyhle namespaces mi dělají potíže. Nemůžu z nich nic dostat.

Př:
---------------------------
#encoding: utf-8
from xml.etree import ElementTree as XML
root = XML.parse('/usr/share/gir-1.0/Avahi-0.6.gir').getroot()
print root

def normalize(name):
    if name[0] == '{':
        uri, tag = name[1:].split('}')
        return uri, tag
    else:
        return name

namespace = normalize(root.tag)[0]
print namespace
clases = root.findall('{' + namespace + '}' + 'namespace/class')
print clases

Prosil bych o nějaké nakopnutí správným směrem.
Díky.