[python] GTK a klíčová slova

Vladimír Šín Sin.V na seznam.cz
Sobota Únor 6 18:59:02 CET 2010

Ahoj Pythonýři,
mám XP prof,Wing IDE 101 ver 3.2.3-1 (rev 21238),python-2.6.4.msi,pygtk-2.12.1-3.win32-py2.6.exe,pygobject-2.14.2-2.win32
-py2.6.exe,pycairo-1.4.12-2.win32-py2.6.exe,py2exe-0.6.9.win32-py2.6.exe,...tohle vše mám nainstalované a doufám že
i nastavené,jsem regnutej i na programujte.com a na py.cz,ale potřebuju se nějak dopídit k tomu abych měl .exe soubor.
Chápu že je to ještě asi moc brzo když Python mám nainstalovaný 14 dní a neělal jsem v něm a ani v ničem jiném, tzn. že nemám
zkušenosti,ale Python mi byl doporučen a tak se toho držím a chci se ho naučit.Mám za ůkol vytvořit program který se nainstaluje do
kompu kde Python nebude a program bude sloužit na evidenci klientů a jejich výdělky a vzájemné vazby a různé propočty.
Zadavatek si nepřeje webové rozhraní a ani nic co běží již na nějaké aplikaci,jak mi říkal kámoš abych to udělal přes
MS Office.Prostě mám vytvořit aplikaci nezávislou na ničem dalším,jen na mě a mých schopnostech,tak jsem řekl že mě baví
tyto věci a rád se toho ujmu a tak mám volnou ruku,a podle mne mě Python připadne jednodužší než c/c++ nebo c# a java,
možná je to jinak ale je to můj názor.Tak jsem pídil a hledal a našel literaturu Létající cirkus ze 14.2.2003 a je to docela
pochopitelně vysvětlováno,ale i tak bych se rád zeptal jestli někde jsou popsaná klíčová slova s vysvětlivkama co které
znamená... myslím tím celkový souhrn.Pak bych se ještě rád zeptal jestli já když potřebuju aplikaci kde se mi otevře okno a
tam budou tlačítka nebo políčka kterým budou přidělené nějaké fce atpod jestli já to mohu dělat rovnou v tom Wing IDE,
četl jsem že tu někdo dělá s wxPython,je mi to k něčemu nebo se bez toho obejdu?
Omlouvám se pokud jsem to přesně nepopsal,ale jsem prakticky na ůplném začátku tak je možné že špatně nebo ne zcela
kvalitně formuluji slova.

S Pozdravem Charlie

Šín Vladimír
Ant.Uxy 881/7