[python] GTK a klíčová slova

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Pondělí Únor 8 12:08:42 CET 2010

Už jsem chtěl napsat, že tyhle kejkle by měl řesit balíčkovací systém
tvé distribuce, pak jsem se podíval pořádně, takže Windows.
modul gtk.glade by měl být, pokud dobře koukám, součástí PyGTK.
http://www.pygtk.org/

Ale když jsem se na to poptal Google, tento problém má více lidí.
http://www.velocityreviews.com/forums/t343881-glade-for-windows-and-python.html
Tohle vypadá slušně, je tam seznam všeho co potřebuješ, koukám z roku
2005, snad to není už moc mimo:
http://www.pygtk.org/articles/bitpodder/BitPodder.htm
A vůbec je toho na téma "Python&Windows&Glade" hromada ke čtení:
http://www.google.cz/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=windows+python+glade
http://www.google.cz/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=No+module+named+Glade

Btw, nechceš zkusit Qt ? Pro kreslení GUI má QtDesigner, parádní
dokumentaci, já jsem s Qt moc spokojený. Pro Python existuje PyQt,
nebo PySide, která má výhodu v LGPL licenci mimo jiného, ale zatím
doporučuji PyQt.