[python] gtk.glade

Jan Fuchs fuky na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Únor 8 12:47:25 CET 2010

Zdravím,
na http://ftp.gnome.org/pub/GNOME/binaries/win32/pygtk/2.16/ jsou dva
instalátory, jeden obsahuje modul glade a druhý ne, nepoužil jsi náhodou
zrovna ten bez něj?

Jinak GTK+ lze nainstalovat rovnou s Gladem:

     http://ftp.acc.umu.se/pub/GNOME/binaries/win32/glade3/3.6/glade3-3.6.7-with-GTK+.exe

         S pozdravem Jan Fuchs

--
*   _    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *