[python] gtk.glade

matesfila matesfila na host.sk
Pondělí Únor 8 16:58:20 CET 2010

Naozaj: Gtk pre Python som mal stiahnuté vo verzii bez Glade! Ono práve aj
to Glade spolu s GTK, na ktoré si dal odkaz (snáď možem tykať...), som mal
nainštalované, ale to sú iba veci pre Windows, pravdepodobne. A keď som
sťahoval Gtk pre Python, klikol som na verziu bez Glade s tým, že veď Glade
už mám... lenže to bolo Glade pre Windows, a nie ako knižnica pre Python
...  :-)

Vďaka veľmi, ten modul už funguje.

Matúš

http://ftp.acc.umu.se/pub/GNOME/binaries/win32/glade3/3.6/glade3-3.6.7-with-GTK+.exe