[python] webová vs. mailová konference (bylo: test [spam])

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Pondělí Únor 8 13:19:17 CET 2010

Já osobně bych byl pro propojené webové fórum s mailing listem
(případně fórum, které zároveň umí přijmout odpověď mailem).
Mimochodem, tuším, že právě něco takového má builder.cz.

Nevím, na koho je tento mailing-list cílen, ale pokud i na začátečníky
a případné zájemce o Python, webové fórum by pro takovou cílovou
skupinu mohlo být přístupnější.

PM