[python] webová vs. mailová konference (bylo: test [spam])

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Pondělí Únor 8 14:13:42 CET 2010

> Dvě fora by se asi neuživily (jednou to tu již bylo).
Já myslím, že dvě fóra jsou skvělý nápad. Hulváti kterým je zatěžko vyjádřit
se alespoň přibližně česky a opatřit to předmětem si budou někde chatařit,
když už pro ně registrace do konfery není dostatečně odrazující :-)

A teď  pro změnu vážně - poštovní konferu shledávám mnohem lepší než fórum,
kmail / thunderbird / utlouk / cokoliv… je přehlednější a pohodlnější než web.
Umím si představit, že fórum vypadá líp pro lidi s webmaily, ale není snad tak
těžké nastavit si POP3/IMAP.
Navíc se mi zdají konfery tak nějak kultivovanější způsob komunikace.