[python] test [spam]

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Únor 8 14:45:50 CET 2010

On 8.2.2010 10:31, Martin Stiborský wrote:
> Ano, stěrače stírají, blikače blikají, maily mailují ...
> Mně se tenhle způsob komunikace moc líbí, ale neuvažovalo se někdy o
> nasazení klasického diskuzního fóra ?

Mluvime-li o klasice, tou jsou newsy. E-mailova konference je novejsi,
ale stale klasika. phpBB-like urcite do teto skupiny nepatri.

Kdo touzi po webovem xichtu, pouzije pekny interface teto konference:

http://groups.google.com/group/cz.comp.lang.python/topics

Muze se ozvat ten, kdo spachal vazbu teto konfery na
cz.comp.lang.python? Doufal jsem v ni a mam radost, ze se potvrdila. Jak
je to realizovano? Je to obousmerne a skutecne odebiratelne skutecne i
pres news? Pokud se to tu probiralo, zapomnel jsem.

Pridavam se k tem, kteri si ceni urcite bariery pro vstup dusevnich
pubescentu vyznacujicich se casto neobvyklou davkou drzosti. Byl bych
jednim z tech, kteri by tuto konferenci nenasledovali v pripade presunu
na "klasicke webove forum", protoze si cenim sveho casu a chci odpovidat
jen tem, kteri si to zaslouzi.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz