[python] test [spam]

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Únor 8 16:12:00 CET 2010

On Mon, 2010-02-08 at 14:45 +0100, Vladimir Macek wrote:
> http://groups.google.com/group/cz.comp.lang.python/topics
>
> Muze se ozvat ten, kdo spachal vazbu teto konfery na
> cz.comp.lang.python? Doufal jsem v ni a mam radost, ze se potvrdila. Jak
> je to realizovano? Je to obousmerne a skutecne odebiratelne skutecne i
> pres news? Pokud se to tu probiralo, zapomnel jsem.

Vazbu pasi ja, primo mailmanem, protoze to umi. Obousmerne. Staci jen
najit vhodny news server.

Ma to jedinou nevyhodu -- spam. Vzhledem k tomu, ze tento mailinglist
(stejne jako dnes uz skoro vsechny) je omezeny pouze pro ucastniky, spam
se sem skoro nema sanci dostat. Vyjimkou jsou prave newsy, ktere jsou
kopirovany mechanicky 1:1 a jsou zavisle na administraci toho ktereho
news serveru. (Pripominam to tak dvakrat do roka -- vzdycky, kdyz si
nekdo stezuje, ze 2 spamy za mesic kradou nejlepsi leta jeho zivota.)

--

ViNiL

Bender: You know, I was God once.
God: Yes, I saw. You were doing good, until everyone died.