[python] Ceska pythonska aktivita (was: webová vs. mailová konference [LONG -- sorry; have a tea])

matesfila matesfila na host.sk
Pondělí Únor 8 23:35:53 CET 2010

Tak vyjadril by som sa aj ja k tejto metakomunikácii o konferencii
samotnej, možno ešte ako nezainteresovaný účastník, keďže som tu iba tak
dva týždne.

Za tie dva týždne sa mi nezdá, že by to tu bolo nejaké hluché alebo čo.
Vôbec keď som zistil, že existuje takáto emailová konferencia, ma to dosť
potešilo, pretože ak by to bolo na nejakom webe ako fórum - a takých asi aj
je dosť veľa - tak by som sa asi ani neprihlasoval. Mám totiž skúsenosť, že
na konferenciách prebiehajú také, povedal by som, kultivovanejšie rozhovory
ako na fórach a bol som zvedavý, či to potvrdí aj táto konferencia a za tie
dva týždne to zatiaľ potvrdzuje. Ale teda neviem, o čom sa tu diskutovalo
predtým - určite si históriu rozhovorov niekedy pozriem :-)

Takže nič prosím vás nepresúvajte nikam na nejaký web - je to dobré takto,
ako to je - tak to zatiaľ vidím, a či to môže byť lepšie, to neviem, ale
proste je to dobré takto a aj keď som na začiatku mal trochu problémy s
poslaním emailu a ten thunderbird mi to stále nechce odosielať, aj tak som
jednoznačne za to aby to ostalo tu. Súhlasím so všetkými názormi, ktoré tu
dnes alebo včera padli na obranu formy emailovej konferencie. Kto chce,
nájde a prihlási sa. Ja som tiež hľadal, našiel som túto konferenciu a
zatiaľ mám pocit, že to je presne to, čo som hľadal.

Čo sa týka aktivity na konferencii, tak ak sa niekomu zdá, že sa tu málo
diskutuje, tak ja mám v zásobe problémov dosť :-)

Tak a idem si ešte dačo poriešiť na dobrú noc v tom našom peknom milom
Pythone :-)

Matúš