[python] Ceska pythonska aktivita (was: webová vs. mailová konference [LONG -- sorry; have a tea])

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Únor 8 19:44:19 CET 2010

> Chci zkratka rict, ze odborne mlcet skoro nic nestoji a uz to mame
> secvicene. Vzdelavat lidi je hodne prace a momentalne tu neni nikdo,
> kdo by prokazoval dostatecne mnozstvi casu a ochoty. Nevim, proc
> bychom si meli spolecne mlcet na vice kanalech, nebo vytvaret dalsi
> potemkinuv projekt pro zacatecniky a doufat, ze se to SAMO
> ROZPOHYBUJE a zacatecnici se zacnou vzdelavat vzajemne -- kdyz uz
> existuje rada jinych takovych mist a evidentne to moc nefunguje.

Vinile, diky za rozvedeni nazoru, dost mu rozumim.

Asi nemluvim jen za sebe, kdyz reknu, ze jsem s konferenci spokojen.
Nemyslim, ze by se tu vicemene mlcelo. Dozvidam se uzitecne veci, ktere
mi unikly a mam zato, ze to plati i pro ostatni vetsinou mlcici i pro
tazatele.

---

Pochopil jsem, ze je tu nekolik clenu, kteri pravidelne uci zaky Python,
ja napriklad uz druhym skolnim rokem. Krome toho delam zakazkove
komercni kurzy na miru. Maji v tech malych skupinkach znacny uspech
(reference na me hmpg), na coz jsem pysny.

"Cas a ochota."
Dulezite jsou penize nebo ekvivalentni hodnota -- a vsimnete si, ze
nerikam "bohuzel". Tak to proste je.  Bez toho, aby se aspon castecne
pokryla opportunity cost se neda nic delat dlouhodobe poradne a
profesionalne. Expert neni zadarmo, protoze on ma vydaje, jako kazda
ekonomicka jednotka.

Berte moje slova jako konstatovani, namet k diskusi, nikoli jako poucovani.

Python a Django mam velmi rad, v rade aspektu -- vyuka i prakticke
pouzivani. Je nas tu vic takovych, i kdyz nevim, kolik z nas je podobne
jako ja na volne noze.

Ctete muj nasledujici prispevek.

--
\//\/\