[python] webová vs. mailová konference (bylo: test [spam])

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Únor 9 07:40:55 CET 2010

Ahoj všem,

nevím, na jakou část vlákna odpovědět, tak to začnu u píky ;-)

Já jsem zastánce mailové konference, sice sám provozuju diskuzní server,
ale to je prostě o něčem jiném. Forum pro "odbornou komunitu" je
nepraktické. Webová fóra jsou ideálí pro BFU :-D
Mailová konference je příjemně rychlá.

Pokud bysme mluvili o "nečem webovém", tak bych se přikláněl spíš k
webovému rozhraní nad e-mailovou konferencí.
Kdysi tu byla (a ještě je) Pandora, ale poslední dobou tam není žádný
rozvoj, a nebo Google Groups.
U Google Groups už jsem sám využil obě možnosti. Standardně jsem v
Google Groups přihlášený k mailovým konferencím, ale občas se mi staně,
že na netu něco hledám, narazím přitom na konferenci v Google Groups a
když k tomu mám co říct, tak přes webový rozhraní vložím příspěvek/reakci.

Tomas