[python] Utery 9. unora, 19:00, kanal #python-cs na siti FreeNode -- 1st CzSk Python Community Meetup

Jiří Vágner jirka.vagner na gmail.com
Úterý Únor 9 09:39:48 CET 2010

Cus pythonaci,
mno ... ja jsem vlezl na FreeNode server pres web ... nejak jsem to
tam nepobral. :)

Nebyl by nejaky minitutor "Jak se zucastnit TETO seance" pro irc chat
lamky? IRC nepouzivam a nikdy pote pouzivat nehodlam, roky bez nej
ziji spokojene. Chci se jen zajit podivat na seanci, ale rozhodne
nechci studovat nejake sahodlouhe pojednani o vyhodach irc, soupis
milionu klientu, apod. :D Mozna, ze na tom bude podobne vice lidicek.

Jirka bianco Vágner