[python] Utery 9. unora, 19:00, kanal #python-cs na siti FreeNode -- 1st CzSk Python Community Meetup

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Únor 9 09:49:48 CET 2010

Jiří Vágner napsal(a):
> Cus pythonaci,
> mno ... ja jsem vlezl na FreeNode server pres web ... nejak jsem to
> tam nepobral. :)
>
> Nebyl by nejaky minitutor "Jak se zucastnit TETO seance" pro irc chat
> lamky? IRC nepouzivam a nikdy pote pouzivat nehodlam, roky bez nej
> ziji spokojene. Chci se jen zajit podivat na seanci, ale rozhodne
> nechci studovat nejake sahodlouhe pojednani o vyhodach irc, soupis
> milionu klientu, apod. :D Mozna, ze na tom bude podobne vice lidicek.

Ne, ze bych to nekdy predtim zkousel pres web, ale zda se, ze staci
zabrowsit na:

http://webchat.freenode.net/

a vyplnit svuj nick, kanal (python-cs) a stisknout enter.

V.