[python] PyGTK a Windows 7

Jan Janech devel na atlas.sk
Úterý Únor 16 19:02:47 CET 2010

Dobry den,

> GTK jsem vybral po rozhodování mezi ním a QT. Bylo to rozhodnutí čistě
> subjektivní, ale poslední dobou na GTK moc chvály neslyším, takže se
> ještě po QT trochu podívám...

GTK+ je super toolkit. Dobre sa s nim robi, je dostupny pre kopec
platforiem a podobne. A to nehovorim o skvelom bindingu pre Python.
Studenti pracujuci na projekte si ho (ten binding) pochvaluju, dokonca
aj ti, ktori doteraz mali skusenosti iba s PyQT.

Problem ale nastava, ak chce clovek vyvijat pre Windows, alebo MacOS X.
Aplikacia je na tychto systemoch v porovnani s nativnymi aplikaciami
pomala a graficky vobec nezapadne.

Uz dva roky po sebe som vypisoval projekt na ciastocnu reimplementaciu
GTK v prostredi Windows. Studenti su ale lenivi zacinat takyto projekt a
zatial sa mi nikto neprihlasil.

GTK+ by som teda nezavrhoval, ak sa jedna o aplikacie mierene pre
systemy s X Window. Ak vsak ma byt aplikacia pristupna vo vacsej miere
aj pre Windows/MacOSX asi by som uz dneska rozmyslal.

S pozdravom,

Jan Janech
--

Ing. Jan Janech