[python] Konzolová aplikácia na webe

matesfila matesfila na host.sk
Čtvrtek Únor 18 14:07:53 CET 2010

Zdravím,

už dosť som sa nahľadal na google a nenašiel, takže sa spýtam
tu na konferencii:

dajme tomu, že mám klasickú konzolovú aplikáciu
napísanu v Pythone, ktorá používa iba základné typy príkazov pre konzolu:
print a input. Chcel by som ale túto aplikáciu sprístupniť cez web, teda
aby fungovala na nejakej html stránke. Hlavnou motiváciou je, aby aplikácia
bola použiteľná odkiaľkoľvek.

Čo som našiel na podobnú tému boli iba
rôzne web shelly alebo ssh fungujúce cez html, čo by možno aj bolo
použiteľné na túto vec, ale zdá sa mi to zbytočne komplikované.

Vedel by
mi niekto poradiť nejaké jednoduché riešenie, teda či existuje na to nejaká
rozumná knižnica na jednoduchý prevod konzolovej aplikácie na web, alebo
niečo podobné?

Ak je to úplne blbá otázka, sa ospravedlňujem :-)

Inak už
som sa zmieril s tým, že nič také nebude a v podstate si to idem urobiť asi
sám - ale keby teda o tom niekto niečo vedel, budem vďačný! Ak nie, tak
Django to istí  :-)
(a v podstate to asi ani nebude nejak extra zložité,
dúfam ...)

Ďakujem,

Matúš