[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lotus Notes]

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Leden 4 20:49:11 CET 2010

> prosím o radu potřebuji odesílat automaticky e-mail přes lotus a
> chtěl jsem k tomu použít modul simplemapi.py který zavolám souborem
> odeslat.py e-mail se sice vytvoří, vloží se tam přílohy, předmět a
> tělo, ale nezobrazí se tam e-mailové adresy a neodešle se.

Lotus vůbec nepoužívám.

Mně třeba není jasné, co je to "nezobrazí se tam e-mailové adresy". Kde
se nezobrazí jaké adresy? Jak poznáte, že se e-mail vytvořil?

Neodešle se... hm, to je u odesílacího skriptu docela podstatná závada,
že? :-) J/K

> prosím poradíte jak to udělat. nebo nějaké jiné řešení. aby to
> fungovalo alespoň takto tak musí být lotus spuštěn, takže jestli by
> bylo možné to odesílat i bez spuštěného lotusu tak by to bylo úplně
> super

Tak proč do odesílání vůbec taháte Lotus a neposíláte e-maily na svůj
SMTP server?

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz