[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lotus Notes]

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Pondělí Leden 4 21:33:36 CET 2010

Nazdar,

já Lotus taky nepoužívám, takže s tím moc neporadím, ale k
automatickému posílání e-mailů jsem zatím používal standardní moduly
email (na vytvoření zprávy) a smtplib (na odeslání zprávy). Příklady
viz. na http://docs.python.org/library/email-examples.html. Samozřejmě
je potřeba mít k dispozici SMTP server.

Koumes