[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lotus Notes]

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Leden 5 07:41:21 CET 2010

1) Externí SMTP (např seznam) také není možno?
2) Kolega řeší poštu přes něco jako obecného windows klienta pošty (ne v
pythonu). Podrobnosti nevím.
3) Naposledy: jednu nedostižnou radu která Vás určitě nenapadla: hledat
na internet-u :-))

ZU